måndag 24 februari 2014

Reklaminlägg för bra person

Hej gott folk! Detta är ett reklaminlägg för en bra person. Min fina vän Jasmine Kara ställer upp i Lets Dance i år. Så om ni har tråkigt en fredagkväll kan ni väl lägga en liten röst på henne så att hon får gunga på höfterna ända till finalen!
Jag är imponerad över att folk vågar ställa upp i detta krävande program. Under min period som teatermänniska utsattes jag för att lära mig lite olika koreograferade danser. Själva dansstegen var inga problem, snarare satt problemet i psyket. Jag var så förtvivlat skraj för att hamna efter i dansstegen. Resultat blev en strålande glad Malinmupp som utförde alla dansstegen rätt, men som hela tiden var lite före alla andra i dansen. Bättre att vara för tidig än för sen resonerade jag...

Inga kommentarer: