lördag 26 november 2011

(K)lappjakten

Så har Malinmupp blivit ett år äldre. Inför födelsedagen hade sambon stora bekymmer med att hitta den rätta presenten. För att hjälpa honom på traven gömde jag lappar med önskningar. På så vis blev det dubbelt så spännande för mig: Nyfiken som jag är steg spänningen då jag inte visste vilka lappar som hade hittats. Igår fick jag redogörelsen för vilka lappar som hade hittats:
-Lappen i rena strumpan hade hittats, men inte lappen jag lagt i högen på hans skrivbord.
-Papperslappen under rakapparatsrengöraren hittades, men inte lappen jag lagt i alvedonasken.
Allt som allt hittades 3 av 8 lappar. Och presenten? Ett halsband som jag länge velat ha, men aldrig unnat mig själv. Tack M!

1 kommentar:

Petra sa...

Tack för tipset, ska göra så hemma också! Och bild på halsbandet önskas att få mmsad till mig, blir nyfiken på vad M hittat =)