torsdag 26 november 2009

24 år..

Japp, nu är jag 24. Födelsedagen var finfin. Ingen kaka i år, utan åt mig mätt på Marabou Vinterchoklad (rekomenderas starkt). Tack alla raringar som har grattat mig! Nu väntar jag bara på att Martin ska förverkliga löftet om min födelsedagspresent. Vi ska nämligen prova ut ett par riktiga löparskor, och september nästa år blir blir det tjejmilen för mig. Vilken utmaning! Martin har lovat att peppa mig och även springa ett kortare lopp med mig i juni. När jag stolt meddelande mina vänner att jag skulle utmana mig själv fann jag att intresset för tjejmilen var större än jag trodde, lugna, förnuftiga vänner har glatt meddelat att de springer med mig! Vilket stöd!

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Vi kommer med all säkerhet inte vinna men vi lär ha roligast under loppet!

Malinmupp sa...

För att inte tala om hur sjukt snygga och smidiga vi kommer vara efter så många månaders löpträning. Ajöss Malin-elefant!