måndag 8 september 2008

Liten uppdatering från en nybliven 08

Problemet med mitt bloggande är att jag börjar bli alltför vuxen. Jag går helt enkelt upp i skaplig tid på morgonen, uträttar en massa vettiga saker, och är faktiskt trött när jag kommer hem på kvällen. Alldeles för trött för att sitta och blogga alla mina dagliga små funderingar. Därför blir det här bara en kort uppdatering om vad som hänt sen sist. 1. Jag har flyttat till Stockholm. Flytten var jobbig, så nu får vi banne mig stanna här ett tag. Det ösregnade och sängen låg på taket av släpet, den har fortfarande inte torkat. Martin påsår att vår soffa faktiskt är skönare än vår egentliga säng. 2. Jag har varit på anställningsintervju idag. Personalassistent med rekrytering. Ingen aning om hur det gick, får se när de hör av sig helt enkelt. 3. Petra hade ett underbart litet födelsedags/flyttkalas i lördags =samma dag som vår flytt. Vi var oförskämt trötta och gav oss ganska snabbt. Födelsedagskakan var chokladkaka gjord av nästan enbart choklad, kunde inte bli bättre!

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Er soffa är faktiskt väldigt skön att sova i =) Och även fast ni inte stannade så länge i lördags var det superkul att träffa er :D