torsdag 8 maj 2008

Oh happy day

Idag har jag varit på intervju! Det gällde sommarjobb som inringd vikarie på ett HVB (Hem för vård och boende) ställe. Verkade riktigt lovande. Har fått två tillfällen nu i maj då jag ska gå bredvid och se hur jag passar in. Något att göra, tjoho! Glädjen av att ha varit på en intervju fick mig att med gott samvete strunta i allt jag kunnat göra idag och istället sätta mig på balkongen och sola. Jag har på det hela taget haft en mycket bättre dag än Martin : hans cykel gick sönder och en fågel bajsade på honom med mera.

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Yey, vad kul :D Och att du få rgå bredvid är ju ett jättebra tecken :D Hahaha förlåt men jag skrttade en del när jag läste om Martins dag...

Malinmupp sa...

Haha jo han var mindre glad när han kom hem. Hade en lång dag full av otur..