fredag 25 april 2008

Mesat ur

Han mesade ur. Det blir inget idol. "Jag måste skriva på min rapport". "Det vore dumt att ställa upp nu". Puff! Jag som såg fram emot att få sitta som en groupie på första rad och skrika mig hes. Tänk vad bra det vore om man hade en egen sångröst. Men idol är inte något för mig. Jag sjunger personligen bara vid tre tillfällen; 1) När jag cyklar. Helst i motvind så försvinner orden innan man hör HUR illa man sjunger. Man kan faktiskt inbilla sig att det är riktigt bra. 2) Duschen. Det klassiska. Jag inbillar mig att om jag spolar massa varmt vatten på halsen så mjukar jag upp stämbanden och sjunger extra bra. 3) När jag med glatt humör inte kan låta bli att småskutta runt i lägenheten, graciös som..ehe...ja.

3 kommentarer:

Jo tjena sa...

Vaddå fegat ur?! Han får inte fega ur!!!!!!

Malinmupp sa...

Oförsvarbart. Helt oförsvarbart. Tydligen var det viktigare att sikta mot ett fast, välbetalt jobb inom det han utbildat sig till istället. Petitesser!

Jo tjena sa...

Men så kan han ju inte tänka! Jag som hade sett fram emot att se Martin vinna Idol!