fredag 6 oktober 2017

Årslistan


Ungefär för ett år sedan gjorde jag en lista över nya saker jag hade gjort. Nu är det dags igen. Under det senaste året har jag:
-Plockat svamp för första gången
-Gått en nybörjarkurs i alpinism
-Hållit i en bröllops/ löftescermoni
-Ridit islandshäst
-Lyssnat på en föreläsning om en arkeologisk utgrävningplats i Afganistan
-Utmanat min sprutskräck
-Paddlat kajak för första gången
-Medverkat vid en kommunion
-Lärt mig svänga ordentligt med skidor

Jag blir både glad och nöjd när jag tittar på min lista och vad jag varit med om under året som gått. Många spännande saker är planerade för året som kommer. Jag ser fram emot nästa års lista redan nu!

1 kommentar:

Matilda sa...

Att skriva en sådan lista är så grymt stärkande! Ofta tror en att vardagen bara fortsätter i samma spår, men då och då gör man ju något som man aldrig gjort förr. :)