torsdag 19 maj 2016

Mot högre höjder

Nu har jag siktet inställt mot högre höjder! Att nå toppen av Mt Fuji förra året gav mersmak, i år planerar jag att göra ett försök på Kazbek i Georgien. Nu gäller det att ligga i med träningen: Kick-boxning ska blandas med jogging, vandring och klättring. Några aktiva månader ligger framför mig.
-Men Malin, tror du verkligen att vi kommer upp? sa en kompis här om dagen. Jag har faktiskt ingen aning. Men jag tänker försöka, i värsta fall får jag gå ner igen till dalen, äta god georgisk mat och smaka på deras vin.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Heja dig!
Inte för att jag har ett eget behov av att klättra uppför berg, men det där med dalen och georgisk mat lät spännande :)

Malinmupp sa...

Heja mig :)
Georgisk mat är oerhört spännande, rekommenderar det starkt!