onsdag 25 juni 2014

Det är tur att man har en gnutta humor

"Roliga" saker som hänt på jobbet på sistone:
- Parkerar perfekt i parkeringsrutan medan kunden tittar på. Slår av tändningen och märker hur bilen sakta rullar bakåt. Dra i handbromsen ska man visst göra.
- Mina byxor sprack när jag satt i möte med VD:n idag.
-Ska köra bil till Tyresö och lyssnar uppmärksamt på GPS:n. "Ta avfarten till höger..." Malinmupp tar avfarten till höger. "...om tvåhundra meter......rutten räknas om" Jag tog en sväng förbi T-Centralen samt Åhlens City, och fnittrade för mig själv.

Typiska händelser för mig, det är tur att man har en gnutta humor och kan skratta åt sig själv.

1 kommentar:

Matilda sa...

:D Det är ungefär som jag på gymmet när jag börjar torka av maskinen bredvid den jag använt (som dessutom hade min vattenflaska etc på sig). De runt omkring undrade nog vad jag höll på med… Men det är ju som du säger, bara att skratta åt sig själv