tisdag 1 juni 2010

En udda kurs

Idag har jag varit på en kurs i ansiktsdiagnostik. Det handlar om att lära sig läsa ansikten för att bättre känna sig själv och andra. Lite är vettigt, lite är som stjärntecken- så luddigt att det kan stämma på vem som. Det här sas om mig, tycker ni att det stämmer?
  • Envis som en get
  • Vågar ta för mig
  • Kan handskas med alla sorters människor
  • En observatör som kan sitta tyst, lyssna, iaktta.
  • Ska ha varit sjuk i mina spädbarnsårs, alternativt varit för tidigt född.
  • Jobbar för mycket/gör av med för mycket energi.
  • Bra stark livslinje, samt fertil.
  • En glad person som skrattar mycket
  • Generös
  • Lugn och stabil barndom, alternativ väljer att inte berätta om min barndom för andra.
  • Är inte den som berättar allt om mig själv, lite mystisk, man får knacka på och fråga.
  • Kan få hjärtproblem längre fram,
  • Bra på att observera och känner av mycket. Märker hur andra mår och har lätt att ta in känslor. Blir varnad att inte ta in för mycket. Alternativ mycket spirituell och kan känna av "den andra världen"
  • Reserverad
  • Nyfiken
  • Inte brutit med familjen som fortfarande betyder mycket.
  • Jag är i balans i mitt liv, det jag gör är bra för mig.

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Tycker det där stämmer in perfekt på dig! Din barndom kan jag inte uttala mig om...

Malinmupp sa...

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker om reserverad och mystisk. Det är lite svårt att se sig själv som mystisk. Måste kanske gräva fram min slokhatt så jag lever upp till förväntningarna nu.