torsdag 6 november 2008

Massvis har hänt

Jag har inte skrivit på min blogg därför att min dator legat i linneskåpet. Och varför har den gjort det undrar ni, jo för att vi har fått omtapetserat här i lägenheten. Eller håller på att få ska jag väl säga, efter en dryg vecka är de klara med två av tre rum. Nu plockar de in ett extra par händer för att få vardagsrummet klart till helgen. Men det är inte den stora nyheten, jag har nämligen varit på jobbintervju med! Ett litet bemanningsföretag på östermalm som behöver en extra person från och med nu och till jul (kan bli lite i januari med). Var på första intervju i onsdags, och en uppföljande intervju idag. Kändes riktigt bra, de som jobbade där är jätterara. Jag får besked om jag får det imorron.

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Jag håller tummarna!